vrijdag 20 december 2013

Warm Wishes



Hallo lieve blogvolgsters,

Zo de klus is geklaard! Mijn kerstkaartjes zijn allemaal op de post!

Deze warme wensen heb ik naar mijn zusje Lonne en haar man Robert gestuurd.
Hij heeft veel weg van mijn vorige Pinguïn kaartje, alleen de achtergrond is met een andere embossing folder bewerkt en ik heb ze andere oogjes gegeven, ook heb ik ze een lekker warm sjaaltje om gegeven.

Mijn volgende blogpost zal nog in het teken van kerst staan, maar dan is het voor dit jaar weer even voorbij....en.....ik ga het nu echt anders doen hoor, wil volgend jaar nu eens niet al die kerstkaartjes stress hebben. Heb me dus voorgenomen om gewoon al vast een beginnetje te maken voor volgend jaar. Ben benieuwd of het me dit jaar echt zal gaan lukken, hihi!

Oja, ik wilde nog even vermelden dat mijn moeder in de top 3 is gekomen bij de challenge van het scr@p-Cards Challenge-Blog!  Ik had haar adventshuis als verrassing aangemeld bij de challenge omdat ik zo super trots op haar ben. Leuk he! Mam, van harte hoor met deze geweldige leuke top 3 notering!

Hieronder nog even de gebruikte materialen van mijn pinguïnkaatje:

Cardstock - Blauw, Wit, Zwart en Oranje
Pons - Stampin 'Up! - Owl punch
Tekststempel - My Favorite things - Pure innocene, Warm Wishes
Embossing folder - Stampin 'Up! - Northern Flurry
Het ijs/sneeuw randje heb ik gemaakt met Eiskristall van Viva.
De pinguïns heb ik iets verhoogd opgeplakt met Stampin dimensionals van Stampin 'Up!

Nou dat was het weer even voor vandaag, ik kom nu snel bij jullie een kijkje nemen!

Bedankt weer voor je bezoekje en een heel gezellig weekend gewenst, tot de volgende post!

9 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne,
    Ik heb geen kerst stress, maar ga volgend jaar wel eerder beginnen...Nu heb ik veel gekochte kaarten de deur uitgedaan. Normaal maakte ik in de zomer alvast een begin met de kerstkaarten, lekker buiten in de tuin. Maar sinds ik mijn mijn bloggie heb is dat er behoorlijk bij ingeschoten. nou ja het is goed zo. Je kaartje is weer heel gaaf! En ja wat leuk voor je moeder dat ze in de top 3 stond hè! Dik verdiend het was veel werk.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mocht de winter toch nog komen dan zijn deze twee leukerds er al op voorbereid met hun sjaaltjes.....leuk leuk leuk Marianne!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marianne,
    Ook deze kaart is weer schattig, wat leuk dat ze lekkere warme sjaaltjes om hebben..misschien ook meedoen met Yvonne, elke week 1 kerstkaart, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gewoon regelmatig kerstkaartjes maken scheelt een hoop gedoe, heb ik dit jaar gemerkt. En verder stuur ik ze alleen aan de mensen die het waarderen, de rest krijgt een gekochte. Jouw pinguïnkaart vind ik superleuk!! Fijne feestdagen en een goed 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi marianne
    echt een schatje van een kaart en ja stressen ga je zeker als je wat laat begint met de kaarten maken,haha maar deze is een lieverdje!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig wat is hij leuk geworden! Hier zijn ze vast heel blij mee!

    Heerlijk dat al je kaartjes op de post zijn, eindelijk rust....hihi...

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van dit kaartje raak je helemaal in winterse sferen en ik blijf in herhaling vallen..... Ze zijn so cute!!!
    Xxx Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk en gezellig kaartje !
    Hele fijne gezellige vakantie en feestdagen,
    lekker genieten en knutselen.
    Een goede kerst ☺
    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooooh, wat is ie mooi in het echt!
    We zijn er helemaal verguld mee.
    En hij kwam gelukkig nog vóór de kerst.
    Mijn goede voornemen is ook om het anders te doen.
    De teller staat al bijna op twee, ha ha ha.
    Dan kan ik onze scrapvrienden ook eens een ECHT kaartje sturen.
    Wat gaaf trouwens dat mama een top-3 notering te pakken heeft.
    Super, ze heeft het ook echt in de vingers.
    Liefs van lonne.

    BeantwoordenVerwijderen