dinsdag 10 december 2013

Lucas 2 jaar!


 
 
Hallo lieve blogvolgsters,

Gezellig dat jullie weer een bezoekje brengen aan mijn blog, bedankt ook voor de steeds leuke reacties die jullie achterlaten, ik kijk er altijd weer naar uit! Miriam ook van harte welkom op mijn blog!

Ook leuk was de verrassing dat ik afgelopen zondag in de top 3 ben gekomen met mijn vilten kerstsokjes voor de kleinkinderen bij het DCL challenge blog!

Nu het kaartje van vandaag, Lucas, het zoontje van mijn vriendin Wendy, wordt as zaterdag al weer 2 jaar! Van harte gefeliciteerd Lucas en heel veel plezier gewenst zaterdag! Ik kreeg net een mailtje van Wendy dat de postman was geweest, dus ik kon hem nu op mijn blog plaatsen, hihi!

Natuurlijk moest ik voor deze kleine/grote man een kaartje maken!
Een tijdje terug zag ik zo'n geweldig leuke Sesamstraat kaart op het blog van Miriam, ik had toen al gelijk iets van; oooo die is straks leuk voor Lucas! Nogmaals bedankt Miriam voor de inspiratie!
Een ontzettend leuk kaartje om te maken, geweldig die lekkere heldere kleurtjes! Het knalt van het papier af.

Links boven met zijn schattige kuif zie je Pino, daarnaast het Koekiemonster met zijn mond vol koekjes gepropt, hihi en links onder Elmo en daarnaast Oscar.


De gebruikte materialen nog even:

Diverse stukjes gekleurd cardstok
Nestabilities - Classic Scalloped Circles Large
Ronde pons voor de monden
En de kleine rondjes heb ik met de Owl Punch van Stampin 'Up! gemaakt
Uiteraard konden de wiebeloogjes niet ontbreken, zo schattig!

Ik ben weer benieuwd wat jullie van deze vrolijke kinderkaart vinden.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de volgende challenges:

All Sorts Challenge blog - Anything but Christmas
Crafty Creations Challenges - Anything except Christmas

Nou dat was het weer voor vandaag, bedankt voor je bezoekje en graag weer tot de volgende keer!
Ik stort me nog even op mijn kerstkaartjes....

21 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige leuke kaart voor een twee jarige.Lekker felle kleuren en zo mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd dat je in de top 3
    staat, altijd leuk, en je kaartje
    is ook weer te gek !
    Een fijn en gezellige (knutsel) week gewenst ☺
    Grtjsss en liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi marianne
    nou dit zal zeker een feest zijn voor die kleine man met deze leuke en fleurige kaart, ziet er heel feestelijk uit! en ook van harte gefeliciteerd!!
    groetjes,corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke kaart. Heerlijk vrolijk, wordt hij vast blij van.

    groetjes,
    Janna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een leuk idee zeg! Heel gaaf gedaan met die scalloped die, erg creatief! Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marianne,
    Ik was laatst ook op een kinderverjaardag, en dat mannetje was ook helemaal verkikkerd op de figuren van Sesamstraat! Dus het leeft nog steeds bij de kleintjes!
    En wat is er dan leuker om zo'n vrolijke kaart van deze figuren te maken...En zo mooi gedaan! heel lief.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marianne,
    Je leuk dat je in de top 3 stond...en deze kaart voor de jarige is echt helemaal super..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ongelofelijk schattig sesamstraat kaartje! Echt helemaal super!! & gefeliciteerd met je plaats in de top 3 :)

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. o wat leuk, oooo Sesamstraat, toen mijn kinderen klein waren kregen we cassettes met de Nederlandse Sesamstraat opgestuurd, oa daardoor hebben mijn kinderen zo goed Nederlands geleerd. ik herkende ze direct, Pino, het Koekiemonster...en de anderen... enig dit kaartje, nostalgie voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super geweldig zeg, erg leuk die sesamstraat figuurtjes xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Thanks for entering our theme at allsorts this week Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou je hebt Lucas een smile van oor tot oor bezorgd met deze gave kaart hoor. Hij staat hier te pronken in de kamer. Ik vind hem echt geweldig en zo origineel! Nogmaals bedankt!!!

    Liefs,
    wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, wat een idee, superkaartje Marianne!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een superleuke kinderkaart Marianne!
    Gefeliciteerd ook met je top 3, leuk!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ooh die van jou is ook gaaf geworden. Echt heel leuk zeg! Heb je mooi gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey...
    Ik snap nu wel waarom je die felle kleuren wilde hebben, hihihihi

    Kaartje is erg leuk geworden.
    Ik vind koekie-monster geweldig!!!!

    liefs Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is a fun card and great colours. Thankyou for joining in my Challenge at Allsorts this week. Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is een super leuke kinder kaart geworden, deze zal dan ook zeker in de smaak gaan vallen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Kijk zusje, deze zou bij mij op de toonbank niet misstaan, maar dan zou je ze gelijk in serie moeten maken!
    Wat zal Lucas opgekeken hebben!

    Liefs van lonne.

    BeantwoordenVerwijderen