zaterdag 28 december 2013

Candy bij Samantha


Hallo allemaal,

Zo de kerstdagen zitten er weer op en we gaan uitkijken naar het nieuwe jaar!

Ik heb een paar dagen vrij en ga nog even lekker aan de knutsel, er staan weer heel wat verjaardagen op de kalender, dus ik schuif de kerstkaartjes even aan de kant en ga vollop aan de gang met alle andere leuke kaartjes.
De tijd vliegt voorbij en voordat we het weten is het al weer Valentijn en Pasen!

Hebben jullie de leuke candy al gezien die Samantha weg gaat geven, ze begint het nieuwe jaar goed!
Bovenstaande leuke Stampin 'Up! valentijnsset geeft ze weg bij elke 30 volgers!
De candy loopt tot 15 januari, dus jullie kunnen nog gezellig meedoen.

Gisteren was Samantha heerlijk een dagje hier en hebben we samen lekker zitten knutselen.
Zo leuk om dit samen te kunnen delen en elkaar te kunnen inspireren, dank je voor de SUper gezellige dag Sam!

Iedereen nog een heel gezellig weekend gewenst en tot de volgende blogpost weer!

1 opmerking:

  1. Wow, dat Sammy zó snel in haar scrap-carrière een candy heeft!
    Leuk dat jullie lekker samen hebben kunnen fröbelen.
    Maar ik schrik me rot; je hebt het ineens al over Valentijn en Pasen!!!!!!!
    Ik was nét zo relaxed met mijn kerstkaarten bezig; nog helemaal in de sfeer.
    Nu alweer ruw in de werkelijkheid getrokken.
    Welke komt eerst? Ha Ha Ha.

    Liefs van lonne.

    BeantwoordenVerwijderen