donderdag 28 februari 2013

Hartelijk gefeliciteerd!


Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie graag een kaartje laten zien dat ik gemaakt  heb voor de moeder van mijn schoonzusje Els, haar moeder is vandaag jarig en 85 jaar geworden!
Nou dat is toch wel een felicitatie waard he, wat een mooie leeftijd!

Ik zag deze leuke challenge op het blog van Lift Challenge... en zag het kaartje gelijk voor me, soms kan je dat zo eens hebben.
Wat een ontzettend super leuke lift weer!



Het is een kaart van Carissa. Op haar blog (klik hier) vind je ook een tutorial over hoe ze de kaart maakte.
Hieronder het recept van mijn kaartje:

Designpapier: Little Yellow Bicycle - Christmas Magic collection (oeps zie nu pas dat het kerstpapier is...nou ja ik vond het zo mooi, de kleur rood en de vogeltjes)
Stanzen: Nestabilities - Labels Four, de Mini Paper Rosettes en de Typeset Alphabet van Tim Holtz
Versiering: Lint en een knoop
De tekst heb ik met de computer gemaakt

Nog een paar foto's:





Met deze kaart wil ik graag meedoen met de volgende Challenges:

* Lift Challenge... - de lift
* EHI challenge blog - verjaardagskaartje
* Kaartjes-Inpiratie Challenge - alles mag

Dit was het weer voor vandaag, heel erg bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en ik zou het super leuk vinden als je een reactie achter wilt laten!
Tot de volgende keer weer!


 

29 opmerkingen:

  1. Prachtige versie van deze kaart
    heb je hier gemaakt, ik vind hem
    helemaal super, ook de binnenkant
    is prachtig ☺

    Alvast een gezellig (knutsel)weekend :)
    Lieve grtjsss Erica xox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende uitwerking van deze leuke lift Marianne!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem erg mooi! De rozet met de cijfers erop staan heel goed en het geheel heeft een chique uitstraling. Wat leuk dat je meedoet met de Liftchallenge!
    Van harte met je moeder!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeps.. lees dat het de moeder van je schoonzusje is, :) Maar evengoed van harte, ze zal je kaart mooi vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Marianne,
    Eerst van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleindochter! Leuk dat ze nu een koningskoppel hebben, net als Wendy en Remko (-:
    Geniet van het nieuwe leven om je heen, gezellig tutten, heerlijk!

    De kaart van vandaag vind ik heel chique. Vooral de knoop door het lint maakt het. Een super kaartje voor een bijzondere gelegenheid. Ik weet zeker dat de jarige dame dit kan waarderen.

    Fijne (tut-)dag!
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Marianne,

    Nou dat had ik dus precies hetzelfde wist gelijk van welk papier ik het wilde maken.
    Ik vind je kaart echt super geworden, zie ook niet dat Kerstpapier is hoor het is gewoon prachtig papier, bloem is ook erg mooi, leuk zo met die 85 erop.

    Lieve groetjes, LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marianne
    Wat leuk gedaan zo
    prachtig kaartje en leuk dat je hem zo open kan maken .
    Gezellig dat je meedoet met de Challenge van EHI
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart! Daar is ze vast blij mee :-)
    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Marianne in schitterende kleur.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele toffe kaart hoor!
    En bedankt voor je deelname aan de KIC-challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow wat een prachtig kaartje zal ze heel blij mee zijn!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie stijlvolle kaart! Leuk met de rozet en leeftijd.
    Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog. Het gaat op zich goed, maar ik mag nog weinig tot bijna niets met mijn hand.Het zal dus nog wel even duren eer ik weer aan de knutsel ben helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Marianne
    Vind je kaart gewoon supermooi en ben wel een beetje jaloers op je prachtige rozet,al vaak geprobeerd maar nee hoor ik bak er niks van
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een supermooie kaart Marianne !! Inderdaad die rozet is heel mooi. Daar zal ze erg mooi vinden.
    xxx Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie uitwerking van de liftkaart! Het papier is ook zo mooi!
    Fijn dat je meedoet met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Marianne

    Wat een prachtige lift heb je gemaakt, erg leuk!

    Dank je wel dat je meedoet met onze eerste KIC Challenge!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel mooi verjaardagskaartje! Mooie kleur rood heb je gebruikt.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Tjeempie zusje,
    Dit is wel erg leuk, zo'n lift.
    Dat zijn voor mij weer hele nieuwe termen.
    Net als Corry ben ik onder de indruk van je rozet.
    Dit gaat ze vast een erg mooie verrassing vinden.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hij is echt prachtig geworden! Ik had hem al gezien natuurlijk en vind het zo mooi gedaan. Echt een stijlvolle kaart....

    Veel liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ziet er prima uit.
    lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig kaartje Marianne, super mooi! Leuk dat je meedoet aan de challenge van EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kaart heb je ervan gemaakt Marianne.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een prachtige kaart Marianne, een erg mooie lift! Erg leuk die rozet met de leeftijd op!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een prachtige kaart Marianne! En 85 jaar worden, dat is zeker zo'n mooie kaart waard. De kleuren combineren goed. Leuk dat je met ons meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie kaart zeg! Het model is erg leuk en het DP erg mooi (het valt helemaal niet op dat het kerstpapier is). Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Marianne,
    wat een leuke kaart !Ik herken de sketch meteen van de lift!
    Leuk dat je hem ook inzet voor de challenge van EHI!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat gaaf gemaakt Marianne! Heel stijlvol!
    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heeeel mooi, Marianne!! Wat een prachtige blogspot!! Kom ook eens op mijn blogspotje kijken. Ik heb nog een Candy Post voor jou. Veel plezier daarmee en vele groetjes van Marina

    BeantwoordenVerwijderen