zaterdag 9 februari 2013

Geboorte van Sarah!

 
 
Hallo lieve blogvolgsters!
 
Als eerste wil ik mijn nieuwe volgsters van harte welkom heten, super leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden en willen gaan volgen.
Dan wil ik nog even sorry zeggen tegen mijn al trouwe volgsters...het is er even niet van gekomen om reacties achter te laten op jullie blogs, ik ben ziek geweest en ook Gert is flink ziek geweest, gelukkig knapt hij weer wat op. Maar goed jullie zullen vast begrijpen dat ik hierdoor even niet aan het bloggen toekwam.
Ook moest ik  er natuurlijk voor zorgen dat mijn geboortekaartjes voor Wendy en Samantha af zouden zijn!
Afgelopen maandag was de uitgerekende datum voor beide en afgelopen donderdag is de eerste baby geboren!
Mijn vriendin Wendy en haar man Remco zijn de trotse ouders van een plaatje van een dochter.
Sarah is haar naam!
 
 
Wat een schatje he!
Donderdagavond ben ik uiteraard gelijk een bezoekje gaan brengen en het geluk straalde van Wendy af! Heerlijk om te zien.
 
Maar goed nu mijn kaartje.
Het is er een geworden met een digi van Saturated Canary, Multitasking Mama.
Ik heb haar ingekleurd met de copic's.
Toen ik deze stempel zag was ik er gelijk helemaal weg van, vond hem helemaal bij Wendy passen.
Wendy heeft al een zoontje Lucas van goed een jaar en nu een kleine meid erbij, dat is een drukke bedoening, dan moet je echt wel kunnen multitasken lijkt me zo, hihi! In het haar zit een stift?/potlood gestoken, ik heb er een potlood van gemaakt omdat Wendy met potloden inkleurd.
 

Het verdere recept van het kaartje:

Papier: Magnolia, Somebunny Loves You
Magnolia Doohickey's: So Wrapped Lovely en Flag & Cloud
Mal: Tim Holtz, Distressed Doily en Typeset
Versiering: kant, lint, roosjes, paperdoily, touw, stukje ribbelkarton en jute
Het envelopje is van Melissa Frances en de leuke charm van het speentje komt van Ria's webwinkel
Op het babypakje heb ik nog wat stickles Stardust gedaan

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de volgende challenges:
* Bearly Mine Challenge - Anything Goes
* Stampin for the weekend - Something metal (charm)
* Sentimental Sunday's - Celebrating the "New"
* Pretty little ribbon shop blog - Anything Goes

Ik kom snel een kijkje nemen op jullie blogs hoor, doe mijn best!
Maar we wachten ook met spanning op de geboorte van ons tweede kleinkindje....dus dan laat ik alles uit mijn handen vallen, haha!

Bedankt weer voor je bezoekje aan mijn blog. Natuurlijk zou ik het super leuk vinden als je een berichtje voor me zou achterlaten, ik ben zeer benieuwd wat je ervan vindt!
Een heel fijn en gezellig weekend gewenst!

32 opmerkingen:

  1. Enige kaart Marianne met d eperfecte digi want zo zullen Wendy's dagen wel verlopen met twee van die "aandachtvragertjes"!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow wat gaaf zeg, vind dat afdrukje geweldig , super gedaan xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een enig kaartje!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi marianne
    wat een leuke en toepasselijke kaart voor wendy,erg mooi in zijn totaal en nu maar ongeduldig wachten op de tweede:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een toepasselijkere stempel kan niet bestaan, Marianne...je hebt er een mooi kaartje van gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat is hij mooi geworden de kaart die je voor Wendy gemaakt heb.
    Ik had hemal in de echt gezien.
    Maar hij komt ook heel mooi over op je blog super gedaan,
    liefs je Mams

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel leuk kaartje! En een super leuk plaatje!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart Marianne, hier zal Wendy vast heel blij zijn, je heb de kaart Prachtig in gekleurd en alles zo leuk op elkaar afgestemd kwa versieringen.
    Beterschap voor jullie beide.


    Lieve gretjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje, het plaatje vind ik super!

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. es muy bonita la ilustración me gusta mucho, y el bebe es una belleza felicidades a los papas.
    azucena

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schitterend kaartje Marianne, erg leuk afdrukje en supermooi ingekleurd!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een super mooie geboorte kaartje Marianne!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuk kaartje, er gaat zeker een hele drukke tijd voor haar aanbreken, twee van die kleintjes dat is niet niks, maar wat een geluk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een prachtig kaartje; helemaal toppie. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kaartje!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een plaatje...zowel je kaartje als het dochtertje van Wendy! Een heel toepasselijke digi en wat is dat een leuke vlaggenslinger,mooie kleurtjes heb je gebruikt Marianne.Fijn dat je je weer wat beter voelt en nu op naar de volgende bevalling,spannend hoor,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jij ook gefeliciteerd met de geboorte van Sarah, het dochtertje van jouw vriendin! Schattig is ze. Nu nog de spanning rondom de verwachte geboorte van jullie tweede kleinkind...

    Een schattig kaartje heb je voor Sarah gemaakt, zeer passend bij Wendy.

    Groetjes en beterschap voor jullie twee!
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super kaart weer Marianne! De stempel is ook geweldig en mooi ingekleurd! Wat een wonder weer zo'n kleintje hè? Nou met twee kleintjes wordt het idd multitasken hihihi!
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gorgeous card. I love the image, the banner, beautiful embellishments and the charm is so cute. Cute baby photo too. Thank you for joining us at Sentimental Sundays. Good luck. Hugs, Jill x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gorgeous and beautiful card Marianne love the image and colour's you have used thank you for joining us this week at Bearly Mine Challenges
    Hugs Dianne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel gaaf gedaan
    Lieve groetjes, Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterende kaart Marianne en natuurlijk ook gefeliciteerd! Het blijft een feest zo'n nieuwe wereldburger :)
    Gr. Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Its so gorgeous, what a lovely
    image coloured so beautifully!
    Thanks for playing with us at Bearly Mine Challenge!
    Nela xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ooooh, wat een scheet van een kaartje is dit!
    En leuk dat detail van het potlood!
    Tja, dat zijn een paar rijke, gelukkige mensen.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Marianne,

    Whoo wat is dit een mooie kaart je heb de stempel zo mooi ingekleurd super hoor Marianne.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat is dit een schitterende kaart Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schattige kaart heb jij gemaakt voor je vriendin en de kleine en de digi is zo toepasselijk!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gorgeous!

    Thanks for joining us at the Pretty Little Ribbon Shop challenge.

    Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige kaart! En zo'n leuk stempel :-)
    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Geweldig, wat een super leuke kaart!!!

    BeantwoordenVerwijderen